Snow

fanns ju ändå lite vårvittring under några timmar den här veckan . snöstorm lagom till helgs.
Säger som foppa :
-Hallå! det är ju för fan 27e Mars.!

Ja kunde bara instämma. Men men äre snöstorm så är det. Gör mig inget just denna helg. Innebär att ja kan gå inne o småmysa och göra gott käk .

Endast 2 uppdrag i morgon . Hjälpa mor med några tunga lyft, samt att hjälpa p94 att besegra min moderklubb big time för att ha chans till serieseger. Lite dubbelmoral .

Namnen på alla frukostbröd har spårat hur. Hela brödindustrin har spårat ur. Och var e min rågkaka?
Skulle va coolt o sitta med på ett namnförslagsmöte eller liknande på nått stort brödföretag.

Ikväll blir det så ska det låta ! efter det brukar ögonen kännas tunga. inte som tungan i mun men jag blir trött liksom. Hoppas iaf få sova till 1100 minst i morgon bitti. Må jävulen sanera hjärnan på den som må väcka mig.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test