Jääla skiiit

hade planerat morgonen så bra. att vakna lite tidigare ...ta omväg , pumpa hojjen , ta med några metro och landa på jobbet i lagom tid för att hinna avnjuta en kopp industrikaffe.

Pumpa o sopa ner tidningen gick hur bra som helst samtidigt som lite av solen började sträcka på sig bakom husen...lovely tänkte jag och skulle ta morgonprillan.......trodde jag. Hade glömt dosan och mobilen. Balle också. Medvinden blev motvind o nerförbacke blev uppför....fan .åååh bara o vända. Aja iväg mot kneget och hann ändå i skaplig tid och kaffet gick ner . Styrelsen var och hälsade på. Ett par av dom e sjukt jävla asrika. Jag hälsade på en snubbe. Tänkte att han kanske kunde ge mig en firmabil i form av en porsche. Han hälsade inte tillbaka. Det är inte läge o välta en pryl som e värd 5000 så den går sönder när styrelsen är där. Det gjorde ja inte heller men min kollega lyckades.
Under dagen hörde man regnet komma o gå....smattrar så jävla deprimerande på plåttaket.
Brutal jävla motvind hem och småregn. Uuuusch . Fredag i morgon iaf och på lördag smäller det. Då ska Zlatan ge oss 3 poäng och mig 2 tuss på min 29-kronorssexling.

i övrigt 2 korpenmatcher i tisdags. 3-1 (1mål.) samt 2-1 (1mål). 6 poäng på 2 matcher är inget som skett för de 2 klubbar jag representerar hittils. Trodde träningsvärken skulle vara katastrof igår. Den kom idag vilket gjorde cyklandet en resa värre.

 //
en arbetares vardag  som sneglar med spänning mot helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test