HELT SJUK

tappade bort visa-kortet i helgen....hm ovanligt nej inte alls 3:e kortet ja ringer nordea och ber om i år. suck.
ungdom som jag är har ja sällan kontanter hemma. bara o gilla läget . skrapade ihop till en yoghurt som fick duga som lunch på jobbet. men igår kom det iaf....storhandlade på vägen hem. blev lite nya grejjer som ja tänkte prova i köket. hoppas någe går o äta av det.

i övrigt smög sig lite halsont på i tisdags eftermiddag....det utvecklades i feber. igår va halsontet över men febern kvar. idag hade jag nog bara lite feber men snuvan kommer ju som alltid i slutet på min sjukdom. är nästan aldrig sjuk. järngosse som man försöker vara så kan man ju inte stanna hemma från jobbet heller. men imorse vare bra nära att jag låg kvar o kastade in handduken men tog en alvedon o cyklade iväg. o överlevde gjorde ja ju. jobbar förmodligen i morgon med.

träningarna ...de kanske viktigaste hittils inför helgens cup har ja dock ställt in. vet av erfarenhet att fast mitt ena jag inbillar sig att jag är frisk så vet det andra jag att så inte är fallet utan bara renederar i att sjukdomen håller i sig i 2 veckor istället för en. att en del personer lever är för mig ett faktum som tränat jämt trots sjuka. hm...

det pågår köttmarknad på jobbet. sjukt o se att så fort en tös rör sig till punkt A så finns det inom 4 minuter i allafall 3 gubbar runt henne.(en är 2 är 40 o en har barn o fru.. man vet vad dom tänker med . gör inte saken mindre äcklig. fiona.

ska bli jävligt intressant o se hur firmafesten utvecklar sig. antingen så blir den för städad,stel och grå. alla håller igen och önskar att dom aldrig låtit sig skriva på den där listan. eller så spårar det totalt. (min melodi) och urartar i vokabulärkrig vilket senare innebär att det ligger ett par,kanske 3 uppsägningsansökningarpå chefens bord måndagen där på. vore för jävla kul. många funny stories vid matbordet. a just det matbordet...är en liten funny story.

kom en ny tjej till jobbet i måndags. innan det satt vi 5-7 snubbar och ett sago vid samma bord. jämt. nu när hon började och placerade sig vid ett annat bord satt helt plötsligt 4 gubbar vid hennes bord. äckligt tätt. klet smet usch.

kom på en dikt...

Till dom gamla....:

Alla tror ingen får, stackars barn, ser ni inte hur dåligt hon mår, banta 20 år om det går. eller fäll en tår.

mycket text nu o lite bild ....skittråkigt sorry my bad.

Kommentarer
Postat av: Rob

dubbelmoralen? :-------)

2008-09-11 @ 23:58:03
Postat av: Anonym

aoo

2008-09-14 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test