snaps.

hm sjuka intag av föda idag.(igen). började med nyman`s as usual på torsdagar. tänkte ta lagom med mat men så tänker man ju med magen och öser på. sen prejjar man ner så mycket man bara orkar. spädde på det med hamburgare på 2-fikat som blev halv3-fikat efter en tidsmiss.

en del som ligger på lut....saker o ting kan bli bra om det vill sig väl men kan lika gärna gå käpprätt....saker o ting känns lika svajjigt som den rörliga räntan.

känns sjukt vuxet att jag ska på möte med min personliga bankman på onsdag för att tala ekonomi. enda gången jag annars talar ekonomi är om ja lånar en 100-lapp till en kall i slutet på månaden. ska bli skoj dock.kanske finns nått mintaktigt godis i entrèn eller så.

känns som alla ska ut imorrn. själv ska ja mottaga en bilnyckel samt bil och hämta min bror till Ellen`s dop på lördag. så ja skulle ju kunna ta det lugnt på fredagen o bara ta nån öl eller så men du känner ju mig...allt eller inget!

trevlig helg. heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test