Sen sist.......



Kom hem från åland på söndagen... däckade hemma.....
måndag....klurade lite...tog tåget till stugan . där väntade...
skogsarbete
fiske
radiolyssnande.....
otvtittande.....
eldande.....
planteringande.....av tall
återfallande....
planering för resturangande.....
vi dunka iaf upp 12 lakar som skalla förtäras...
skulle bege mig ner till bäcken som förr alltid bjöd på regnbåge......men som i år inte bjöd på något.
jag utförde mitt sämsta fiske någonsin....började med o klampa ner o trampa snett..på en sten som gav ifrån sig ett jävla väsen ...tror du inte på fan en firre nån halvmeter ifrån blir livrädd o sprattlar till.....resten av fisket den kvällen lyckades ja med o ......
sätta trassel på rullen....
sätta botten 2 ggr.....rejält
trampa ner i nått jävla hål så ja satt te midjan
ramla ner för en slänt o bli dyngsur....kuuuuuuuuuuuuuuuula.
o inte få nån fisk.

idag kom ja hem........


suck....ringer stup i minuten om massa jobb som ingen vill ha. plus att äckelams skickar minst ett jobb om dan som man måste söka för att inte bli utesluten ur a-kassan som nu står för mitt levebröd.
¨men om 33 minuter är det iaf hockeysemi mot canada......de blir ju en höjdare.

glöm inte att det gjordes en rädda willy 2 .

stugan.....................

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha verkar ha gått bra för dig i stugan tycker jag. :D

2008-05-18 @ 12:59:45
URL: http://emmaseger.blogg.se
Postat av: krobbe

ja ! jag är helnöjd!!

2008-05-18 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test