inför em

Tobias linderoth verkade fräsch i dag. Inte så svårt kanske med matchtempot som var i första halvlek. Men skönt att han nätade för första gången på 7 år i blågult. Skönt o se sebastian larsson. En frisk fläkt bland omotiverade överbetalda as. Vissa spelare vill jag inte se i em och vissa vill jag se. Hellre att vi satsar o åker ur i åttondel än o spelar defensivt. Hellre att vi flyttar fram folk än å tänkert mer defensivt när vi ligger under.

Dessa vill jag se i em från start

Andreas isaksson
Sebastian Larsson
Chippen
Kim Källström
Tobias Linderoth eller "toobe" som alla äldre säger.
Zlatan Ibrahimovic så klart.
Henrik Larsson som byts ut vid trötthet mot
Marcus Allbäck
Stoor
John Alvbåge
Rosenberg

Dessa vill jag inte se i em

Rami Shaaban blitt lönnfet o platsar inte ens i bajjen. han hade sin tid innan benbrottet.
Kennedy Bakir......a nånting
Olof Mellberg ...att tjonga boll o inte ha nån touch funkar inte...
Mikael Nilson....känns som det är öppen gata på hans kant jämt
Niclas alexandersson
Anders Svensson ....Fattar inte varför folk vill se honom framför Kim....usch...
Daniel Andersson

Sen får dom göra hur dom vill.....full fart framåt!!!! Håll ganska tätt bakåt =) vad tycker du????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test