har kommit på.....

kommit på att jag är smyg-maktgalen. Det är min prognos. 
Återfall .
Bakis utan sprit.
"hmpf"ar åt det. det är värre. alltid samma.

Men det blir iaf bowling i veckan följt av lunch med släkting för att avsluta med en avfärd mot åland och ett innebandylir. Om jag fortfarande får. Har trots allt pröjsat halva resan redan.

Alltid mysigt o va i stugan. Men helst med fint väder. Aldrig varit med om värre där uppe. Fick iaf grillas idag samtidigt som en back-tävling pågick. fina brehäng o goo doft. o hamburgare som jag dock ej bespisade.

Upptäckte en del av naturens fenomen idag. Bilder kommer nog imorgon.

Tråkigt att Ösk spelar så jävluskt dålig fotboll. När man ändå är på plats,på riktigt, på behrn arena.

Tur att O`Learys snyggade till kvällen med en briljant "fyraplussare" i sin kycklingsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test