GriLL

igår slog jag till med mitt livs grillresultat. slängde ihop en egen marinad som jag inte kommer lyckas med igen. får skriva ner det jag kommer ihåg att ja hade i så kanske ja kan komma i närheten åtminstånde.
Blev en grillmix. Lamm , kotlett, kyckling och hemmagjord klyftpotatis. Ketchup gillar jag så det kom med på bilden lite dumt i efterhand men ketchup o bea går så bra ihop. På min resturangmeny sen så kommer jag nog lägga upp maten lite annorlunda. Men varsågod av ätare för ätare. Liket på fatet där är kyckling. Alla 3 köttslagen blev sjukt möra. Kolen på grillen var perfekt och grillades med lock för att behålla fukten och får en lite goare smak. Middagstips.
image101

något av det som var i marinaden; buljong,salt,soya,vitlök,vatten,tacosås medium,socker,svartpeppar,olivolja.

Avverkade 3 filmer med.
solstorm ++++
supersugen +++
run fat boy run +++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test