Vår

Det är ett jävla tjat om våren hela tiin. men en dag som denna förstår jag varför. hade jag haft en balkong hade det varit ännu bättre. Hurtig står på schemat idag. Redan avverkat ett konstigt pass på gymet som i eftermiddag toppas med en löprunda i venaspåret. Premiär kan man säga. Om man inte räknar med promenaderna där.

Dricker nog för mkt kaffe.....

Dricker nog för lite vatten.....

Äter nog för mkt chips....

Äter nog för lite frukt....


image43

Men jag skyller allt på geografin i fruktfallet. Närmaste affär håller ju  inte direkt klass i fruktdisken. Det har ju varit på tapeten länge med en saluhall i stan. ev på norrcity. Det vore ju underbart att kunna ha lokalproducerade produkter,dagsfärska till sjysst pris. Då kan man ju faktiskt lägga på några kronor. Inser dock kanske att det inte kommer finnas lokalproducerade bananer men.....du hajjar.
Norge ringde nyss igen. Ja kan ha gett det dummaste svar man kan i min sits.fan tänkte ja på . ... . . ..damn. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad svarade du då?

2008-03-27 @ 18:36:54
URL: http://emmaseger.blogg.se
Postat av: krobbe

öhm ....inge bra svar iaf =)

2008-03-27 @ 23:05:18
Postat av: Emma

Och vad menar du med dumt då?

2008-03-28 @ 17:55:06
Postat av: krobbe

mindre genomtänkt.

2008-03-28 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test