Jobb

Studentdag som denna har man tillbringat som kock på en student/födelsedags firande 2 i 1 alltså.
Men med bra verktyg fixar även den mest ovane kocken det mesta. 45 grader i solen vid lokalen och vet inte hur mycket varmare det var vid grillen men det var lite småhett kan jag säga.

Lutar åt att jag o Robban flyttar 1a Juli. Tur att jag inte hunnit packa upp det mesta än. Dessutom sålt av en del överflödiga saker så som tv och skor. Och Borgen måste nu bort.! Kan va den bästa sängen jag haft i min ägo.
Både skön och samtidigt skonsam för ryggen. Ett riktigt sovarspa! Nya "sängen/loftet" kräver 160 madrass. Så brett har jag aldrig haft och kommer nog gå vilse. Funderar därför på en bäddsoffa som jag kan somna i om kvällarna framför tvn som ej heller den är inhandlad ännu.

Glad student! till alla som firar en sådan idag...!!!
alla minns inte sin student.
Ikväll blir det lugnt ....ska se À la Emma på femman och 2 fast 2 furious efter det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test