hallo allemaal

som jag skriver i  bloggen 2008-05-27 klockan 20:44:35 så vinner holland em!!!

du ser ju hur som spelar ikväll!!! dom spöar allt o alla.. 2 matcher mot ex-finalisterna med 6-1 ??? vad händer och då är ändå inte Babel på plan....

Van Nistelrooy`s helikopterfint vid linjen som passar Robben som slår inlägg till nyinbytte V Persie är världsklass,,

Vinner Holland? Så kommer jag lägga mig på spåret åt att jag inte satsade den 1000ing jag tänkte då jag skrev förra blogginlägget om holland då de stod i 14 !! ggr pengarna ...


seb larson kim o zlatan i morgon tack. skador i ryssland kan göra det enklare för oss mot kvarten. spanien ska vi va glada om vi får X emot!



ps. tippar holland-portugal i final


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test