Dagen..

vakna (nähä?)
åkte och hämta smörgåstårta och leverade densamme till Kokko Melèns
kasta i sig en lingongrova m kalkonskiva.
gymet......
samtal för att kolla upp vad som stod på dagens lunchmeny....valde pyttipannan som inte alls var god.
kom hem åt äggen och rödbetorna i pyttipannalådan...slängde in lådan  i kylen
åkte till syrran och olle för smörgåstårtaätning.
åkte på lägenghetsvisning....
åkte till syrran och droppade henne där...
åkte till mormor för taktiksamtal inför morgondagens bettande på lägenhet.
åkte hem och böt om ....
åkte till mellringe och lattjade innebandy
åkte hem....tvingade i mig pyttipannan med hjälp av lite potatissallad och ramlösa kaktus. (skogshallon fanns ej)
bloggade
duschade
somnade som en gris.

Kommentarer
Postat av: Micke

Alltså, jag har lite problem med den där klockan du har på din blogg. Den är typ.. i vägen. Och jag kan inte läsa dina senaste bloggar. Kan man ta bort den på
något sätt?

2008-06-03 @ 10:13:36
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se
Postat av: webmaster

är den i vägen? hm prova o öppna fönstret helt....
för ja vet att den är i
vägen om man har lixom mindre fönster...men öppna öpp den som helsida så kanske det löser sig. annars får vi ändra lite på måtten. allt för våra läsare//red. benkebenk.se

2008-06-03 @ 12:41:29
Postat av: Emma

Säger detsamma. Klockan är i vägen..Lite jobbigt.:)

2008-06-03 @ 16:41:42
URL: http://emmaseger.blogg.se
Postat av: krobbe

fan va ni klagar =) tar bort den jäveln nu=)

2008-06-03 @ 19:38:48
Postat av: Micke

Alltså. Själva klockan är borta nu men "lådan" med kalendern och det där är fortfarande kvar och gör istort sett alla blogginlägg oläsliga. OCh det gör mig djupt bedrövad, att inte kunna läsa min favoritblogg! ;) Ses snart mannen.. I owe you some kalla

2008-06-03 @ 23:13:26
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se
Postat av: krobbe

damn it! okej försöker ta bort boxen o det idag så det passar era små 15-tummare =)

2008-06-04 @ 11:33:13
Postat av: Micke

För övrigt; är detta vad du gör en vanlig dag? Jag har nämligen alltid undrat! Och detta säger ju en hel del, trots din fritidsforskning

2008-06-05 @ 00:11:40
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se
Postat av: krobbe

en vanlig dag...hm...idag blev det oerhört stressigt me tanke på all webbdesign som slank in på mitt pressade schema. går rykten om den trippelfest första helgen i juli.bunkern inblandad

2008-06-05 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test