check in.

I morgon går jag på jobblivet igen. Kluvet känslomässigt men får se det positiva och inse att man dunkar in till pensionen. O kondisen man får av att trampa te jobbet varje morgon. Behöver ju lite deg nu så ja kan köpa lite stuff till lägenheten. Ska försöka klura ut hur bardelen ska se ut. Men prio 1 blir tv. ska stoppa in en tillsvidaresoffa och lite sådär. Trodde bestämt att jag hade skaffat mig ett com-hem-boende. Men fick det sköna beskedet att det minsan är......TELE2 som gäller igen. pungspark. näsblod. usch. vad att göra. det som är är. nåja när allt är på plats ska jag ta en cigarr på min balkong och titta ut över wilda wäster. bifogar en relevant klassisk truddilutt.


Kommentarer
Postat av: Madde

hur lägger man upp videoklipp? :P

2008-07-01 @ 11:36:09
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: krobbe

det är bara göra som jag=) nej men ändra bara textredigerare när du skriver nytt inlägg o klistra in långa länken till höger du ser brevid det youtubeklipp du vill ha så...

2008-07-01 @ 16:55:34
Postat av: Emma

Skön låt det här.

2008-07-01 @ 21:04:59
Postat av: krobbe

japp don efter person

2008-07-04 @ 21:58:01
Postat av: Madde

Jga kanske är pisströg, men jag fattar inte. Vilken textredigerare ska jag ha? Det är väl den där man kan lägga upp bilder och ha fet text och så? Och så vet jag vilken länk man ska ta från youtube men man kan väl inte bara klistra in den i löpande text, det fungerar inte..

2008-07-13 @ 14:47:55
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: Anonym

a lite trög är du nog. ja men nere kan du klicka på ändra textredigerare....där klistrar du in skiten. kram

2008-07-13 @ 15:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test