Dagens klipp

trött ....orkar inte skriva så mööe...

vi har skött oss på jobbet o belöningen blir en ferre 13e september. kick-off sa bossen. hur det där funkar i jobbsammanhang har ja inte koll på alls....fotbollskickoff sure. men hur funkar en säsong på jobbet? torde vara efter semestern.

dagens klipp gjorde jag på Lövstahallen hör o häpna. Dyrast i sverige i förhållande till kvalitèn.

iaf köpte ett kilo spytt-i-panna för 15 spänn. Eller 10 kilo för 150 om man så vill men det har jag inte frys till. men då har man ju käk en månad. mitt storkok igår har resulterat i att ja ätit samma shit 4 ggr i rad nu. men efter innebandyn blev det 4 cheese som tur va. nu orkade ja inte göra pasta heller så det blir endast köttfärsklet imorgon. kanske unnar mig ketchup o fetaost med. får se. haaa de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test