Dag 1 jobb....

kroppen fick sig en rejäl chock när klockan ringde 0600 imorse. usch.

men allt gick som det skulle och till jobbet kom jag iallafall.

kommer bli bra där .

ska försöka pressa ner sömntimmarna nu så ja vänjer mig vid 5h sömn om nätterna. räcker gott och väl.
hm lite morr att ja inte får jobba övertid första 3 veckorna. då hade jag och råttan maxat idag. behöver degen.
funderar på att köpa lite tillsvidareprylar så som...gammal tv och en soffa jag tidigare haft i min ägo. bara tills ja kan kasha ut min första lön och handla lite annat. krävs nog 2 löner förresten.  nåväl , orken finns inte än för att fullborde flytten. lutar starkt åt att det blir helgen istället. vore skönt o få dit de viktigaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test