Steg 1. Förändring

Första steget i förändringsprocessen blev att säga upp sig på jobbet idag. Chefen blev lite chokad när jag spontant mitt i snacket om thailand,semester och det allmänna kläckte ur mig.

"Nu skiter jag i det här"..

Tystnaden blev så där skönt pinsamt lång. Han fick inte fram ett ljud utan mest ett *ffffffppphhmm....så ja fyllde i med "ja ja säger upp mig alltså."

Så nu är jag på fri fot igen. En månads uppsägningstid sen får man se vad som händer. Alltid lika spännande.
Men jag känner heller ingen press. Ska söka x antal jobb som jag kan tänka mig i första hand. Får jag inget av dem är väl risken att soffan blir lite sliten. Och löpskorna.

image31


DM i helgen. Innebandy. Blev ett fall framåt för ekängen ibk. Vi föll med flaggan i topp och hamnade på
delad tredjeplats i årets Dm. Detta bevisar delvis att tabellen ljuger en aning. 7eplats . Nu är vi på gång och tappar max 6 pinnar i resten av serien.


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, du är för skön! Impulsivitet for the people!

2008-01-10 @ 23:29:40
URL: http://mikaelsjoberg.blogg.se
Postat av: krobbe

ja annars äre ju inge kul

2008-01-23 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test