Hemma

gick hem med mystiskt magont igår.
blev 2 korvar med mos på hela dagen. ingen direkt ansträningning heller för den delen ,
Ställde klockan på 0600 för att i allafall ge arbetsdagen en chans....men det kändes inget vidare så jag stängde av och somnade om till 12 nästan. bara det är ju ett tecken på att något inte stämmer. när ja väl har chansen så brukar ja unna mig max2 timmar extra sömn. Nu känns det i allafall lite bättre och jag siktar på kul-utbildningen ikväll. ett måste som ledare för att få genomföra en match .

Troligen bara en rajd från förbundet för att få in snabba cash.

För övrig stämplar jag ut för sista gången på torsdag. För att få nån slags struktur på vardagen börjar jag smygträna på fredag. ´Ska bli skönt o se om man kan komma i gammal fin form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test