så såg/ser helgen ut....

så här ser helgen ut...krävs lite tag från min sida...men men det kommer lyckas...händer något mer så skriver ja det....

stämplade ut....
tog sällis med dave hem från jobbet...
bosse ringde o frågade hur länge bolaget hade öppet....
åkte förbi tempo..
köpte snus o powerade....
kom hem.....
plockade med lite saker
ringde mio boka kärra....
ringde mormor boka bil......
ringde bo boka bärhjälp....
slängde i 2 tvättmaskiner.....
tog en öl.......
satte mig här.....
ringde bo.....
ska ner med 2 maskiner till (sista)....
bo kommer vi åker till bolaget bo är törstig.....
hämtar sista tvätten...........
bo dricker öl
ja dricker öl.....lagom ska köra imorrn......
bo går hem......
ja dansar fågeldansen ....
ja går o lägger mig....
ja vaknar (hoppas jag)
åker till mio hämtar soffa (malö)
slänger in den hemma.....
åker till ikea ....
hämtar köksbord..........
åker hem slänger in det......
skjutsar hem mormor........
skruvar ihop sakerna.......
åker på kräftskiva hos syrran 1700............
åker därifrån 1830.............
alec kommer 1900.............
lånar hans borrmaskin........
skruvar ihop tv bänken.............
sen vet ja inte......


trevlig helg ...min kommer va svettig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test