Nu äre lugnt.

Kände mig överdrivet stressad igår efter jag anlänt från  Oslo. Snackade först med Sippi på msn....han undrade om jag hade lust att ställa upp för Sportklubben o sitta i vivalla under Örebro-cupen. Medans vi snackade ringer hasse.....(tränarkollega)

"Laddad inför helgen?" frågar han....

"Öhm....vaddå? sa ja trött och förvirrat...

"Ja det är ju Örebrocupen" säger han på självklar halvskånska...

Visst fan!! Det hade jag ingen tanke på ...inte ens när ja snackade med sippi slog det mig att jag kanske borde stå i båset med grabbarna. humms....ja som hade planerat upp mig för helgen fick nu ändra strategi drastiskt.
Men nu är det lungt.....nu tar ja det som det kommer. Tänkte ju flytta lite skit med men de får bli imorrn förmiddag. Fått bärhjälp av en som går på gym och äter pulver. Mer av honom ser ni nedan. Morgondagens hjälte?  Sen blir det o klura hurfan ja ska lösa gåtan med truppen. 22 pojkar i trotsåldern.



Bild 1 Så jobbar en fritidsforskare
Bild 2 0 3 Morgondagens hjälte?
Bild 4 Bänkarna där ja befann mig i måndags och en sommar för 11 år sedan.
Bild 5 Lasterna...
Bild 6 I en av lyorna bor Oslo`s största gräskung.












Kommentarer
Postat av: Rob

Otroligt söta bilder!

2008-04-04 @ 19:42:49
URL: http://roberteriksson.blogg.se
Postat av: krobbe

öga för öga ............

2008-04-05 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test