O Hyra

som följd av mitt rekorduttag av obetalda semesterdagar så ser min kommande löning ut at landa runt 4000-kronorsstrecket......hyran är på 4500.. då fattar du att det kommer bli lite småknapert framöver. 30 dagar och 20 dagar kvar till en hyfsad lön. Jobbar över som en hund nu. Inventering av varenda pinal på lagret. Svårt att föreställa sig hur mkt det är. Kan säga att jag hållit på från och till sen i tisdags och avverkat cirka 0,6% . Det jobbiga är att det är hyfsat stressigt med tid. Jobbade 7-1915 idag. Hade ledarna kläckt ur sig att detta skulle utföras inom snar framtid hade jag ju kunnat börja för ,säg , 2 veckor sedan .Då hade den 25e inte kännts lika tung som den nu kommer göra.

Gjorde en sköning i morse. Tänkte att jag skulle trycka i några bar luft i cykeldäcken. Det känndes lite konstigt när jag tvingades trampa i nedförsbacke. Bra för låren dock. Skitsamma hittade en luftstation vid stortorget o häktade på lluftslangen. Men Hade ju ingen aning om trycket....finns ju ingen mätare.... Höftade till med det som kändes lagom o lite till trött som jag var. Problemet blev att det blev på tok för mkt luft i däcken. Fatta hur kullerstenarena kändes ända upp i ringmuskeln. Blev lika bra dämpning som med inlines. Men sen kom jag till mördarbacken. Det rullade mkt fint uppför och otäckt fort nerför...det var ju tanken med. image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test