tajming....

NA publicerar idag uttlåtande från vägverket angående "ett dubbfritt örebro". Deras vision är att man helt enkelt förbjuder dubbdäck i centrala örebroimage20

Samma sida i reklamspalten under så publicerar Rejmes (förmodligen för dyra floz) denna reklamspalt

image21


Lite halvtaskig tajming från någon av dem =)

i övrig hade jag ett långt och givande samtal med direktörn på företaget angående min framtida position på företaget. Samtidigt väntar jag svar från mitt gamla jobb. Får se vad som väger tyngst när förslagen ligger på vågen.
Hursomhelst kommer summan av det hela ge fattigdomen ett skjut framåt .
Tog på mig en tränarroll idag med . Spännande.. Finns material att hämta. Hoppas det finns flytande.

Övrig status.....lägenheten står still o likaså unkna värdelösa skittele2.

Heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test