Beck

Äntligen har min kära fastighetsskötare konstaterat att eftersom det är hål i våtmattan i badrummet skulle detta kunna generera i framtida kostnader i form av mögel och div problem för dem. Beslutet kom i fredags att hela mitt badrum skall rivas ut och ersättas med nya prylar. Exakt vad vet jag inte. Om det blir toalett och rubb eller bara en duschkabin. Vore ju helt okej om allt skrotades och ersattes med en jacuzzi och gärna en bastu . Synd att badrummet bara är på 6 kvadrat ungefär.

På grund av ombyggnationen kommer jag alltså vara utan toa på obestämmd tid. Mor blir lidande för detta . Och inte minst jag själv som nu kommer behöva cykla från Lundby till Aspholmen. Bra träning kan man tycka . Om inte minst för psyket.

Lördagsmorgonen innebar utflykt till Odenskolan för att inkassera 3 poäng mot SMÅ IF vilket också blev fallet.
 Kvällen bjöd på Beck -Det tysta skriket. Helt okej i min mening med ett litet otippat slut. En trea får den. Passade på att hyra nästa film "I guds namn" som jag har höga förväntningar på. Om 89 minuter får vi se om de infrias.

Blir ev Thailand i December, besked imorgon. Blir det så känns det hela så klart optimalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test