tjugofyrde november


Det finns bra och dåliga ställen o fisa på....

På verkstaden på jobbet finns det några som svetsar. till detta en aparatur som suger in luft från ryggen in i en mask som ska ta in bra luft och inte svetsångor.....En kille kom till jobbet en morgon bra bakfull och illamående. Han drog av en riktigt unken sur fjärt som sögs in i masken. Spyan var inte långt borta.

Annat dåligt ställe att fisa på är ju i solariet.....säger ju sig själv med fläktar nerifrån fötterna mot ansiktet, och värmen på det. hehe...

Premiär ikväll för mig som coach. Eller assisterande kallar jag mig. Då kan jag skylla allt på head coach om det blir brakförlust. p94. Jäkla kul ålder att jobba med. Händer ju skitmycket för killarna..msn..pooliosprutan..arlakannan osv. Skämt å sido Kul att ha o göra med o se skillnader , utveckling osv.

Ännu roligare o se att pojkarna lär sig av det man säger och tillämpar det på planen.
Inget nytt på jobbfronten. Stackars arbetsgivare som torskar vinst varenda sekund han(i vissa fall hon) INTE anställer mig.! Men så fort det löser sig sätter det fart och ny bil kommer inhadlas samt tv.

Kokserskan snajdade till en tacopaj igår . Det är himla gott. Men det smakar minst lika bra så här dagen efter.

Missa inte matchen imorgon. Kampen för nytt kontrakt fortsätter . Ekängen-Ekeby 1630 i mellringe .

Match i matchen Jimmy Haglund mot sina gamla kamrater som nu smutskastat denne för sin övergång till oss.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test