Ösch.....

svackig vecka...

var man än går så slår man sig . ligger det en silverfiskunge på golvet så halkar ja på den o stukar tummen. osis osis...i går skulle vi visa hur jävla bra vi var... hovsta stod för motståndet som fullkomligt pulveriserade det vi kallar vårat spel.....2-10-torsk......

I tisdags började vi med stämpelklocka på jobbet,,,,,,,det var också i tisdags ja lyckades pricka in min första försovning.....40 min...osis osis.....

fick en skön smäll på knät på träningen.....för övrigt går spelet som om ja aldrig använt en innebandyklubba förut

stod på en pall 1,2m upp i luften...skulle plocka ner vinterdäcken till lastbilen och byta dessa ute i snöslasket....
knak...pallen gav vika o ja ner sprattlandes som en stucken steroidiserad spindelhanne...osis osis......

tele2 då? nej inget nytt och fortfarande inga kanaler sen beställningen i somras.

Men idag då.....hade Sers på besök...utemiddag på menyn. För 200 får man inte vanligen så mkt. Men den här kvällen hjälpte det mig till.......2 öl 50cl.....en 72kr pizza.....samt 12 liter vin och 20 min i solariet med 30 kr kvar.
tack gamle jack.

Efterlängtad fredag imorgon. Seg vecka. usch o fy o buuurrrr....

Kommentarer
Postat av: Limpan

skit vecka men jag håller på dig =)

2007-11-09 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test