Mycket mer än bowling....

Firmans VD hade tagit på sig spenderarskjortan och bjöd alla anställda på matbuffè och bowling.

Det hela var mycket trevligt. Inga skrällar ...inga scèner. Tyvärr men en röd trevlig tråd rakt igenom.

Mitt lag var väl inte det hetaste för kvällen. Vi ställde upp med "blind-anders", bara namnet säger ju att han inte borde få hålla i ett 13-kilosklot. Sen hade vi Hagberg som aldrig tidigare besökt en bowlinghall. Paula som försökte men klotet vill inte åt samma håll som hon ville. Det hela toppat med mig själv som hade ett par öl innanför hooden. Gick åt pipat. Fick inte en strike i mitt protokoll tror ja . De gånger ja lyckades sopa rent så var det åt "´Blinn-Anders " när han var på något av sina sjukt många toabesök. Han drog ner tempot i vårat spel vilket gjorde att vi nästan spelade en serie mindre än alla andra  Haha men kul var det

Sammanfattning

Maten : 4/5

Sällskapet: 4/5

Bowlingen: 2/5.

image22




Middag ikväll  . Systern fyller 24 år och då bjuder jag henne på en 2 rätters. Självklart tillagad av mig med hjälp av  fina råvaror och verktyg från Jamie Oliver. Menyn avslöjas i morgon samt gästernas betyg på det hela. 6 personer. Mycket att laga.....mycket att städa usch o tvi.

Visste du förresten att paj inte går att laga ....den e ju paj lixom.......

image23

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Maten, sällskapet... ja allt var helt perfekt! Kunde inte fått en bättre avslutning på min födelsedag! Tusen tack kära broder!

2007-11-03 @ 17:36:17
Postat av: krobbe

inga problem! nöjet var på min sida

2007-11-08 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test