Krobbe hjärta torbjörn

idag på 2fikat så ringde det..............det var torbjörn från tele2 som skulle komma o kika på min lya o se om de va nå strul vilket det var ,vilket jag vetat sen augusti , vilket tele2 slynorna vägrat fatta på kundservice.....
jävla as...
nu fixade i alla fall torbjörn det hela och kommer förblir min hjälte.... gött nu hoppas jag på en fet "förlåt-check" från leverantören.

Nu får Sverige skit för att vi ger de flyktingar vi inte kan garantera ett värdigt socialt liv ,en ny chans i varma härliga Grekland. Hallå? Vi är ju det land som tar emot överlägset flest om man jämför med våra grannländer.

Vi mest
Norge näst mest
Finland inte många...
Och Danmark var runt 40 st.....

Vad är det för fel......
Och nyheterna som alltid försvarar alla idioter och pekar ut oss själva som boven i alla draman.
Nej fy fan heja blått! reinfeldt har fixat så ja får 1500 mer i månan efter skatt och 371 kronor till blir det efter årsskiftet ..sköna pengar för en halvfattig.

Vaccin idag...mot hepatit.....gick på 500 spänn....usch.

Zlatan briljerar o skrämmer upp självaste Carlos på läktarn som för övrigt kan vara den mest uppsnackade spelaren utöver Näfver...

Heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test