Örebro. Festen?

Nått som jag lyckats med bra den här sommare ,kanske på grunda av den uteblivna solen är sömnen.
Förr om åren kunde det gå flera dagara i streck utan en gnutta bra sömn.
I förrgår var det en sådan natt. Slumrade en stund mellan 5 o 8. Så helt kry var jag inte i går.

Dagen inleddes i allafall med en sväng på stan med systern min där vi åt gott , småhandlade lite och pratatde allmänna ting.

Efter det var det hem för att försöka få en nap innan en vän skulle komma.Blev en klassiker. Precis när jag lagt mig kommer han. Ett par timmar för tidigt men vafan. Ett par öl och promenad mot Strömpis. Där slöt 2 andra upp och vi åt en ,lite oväntad blandning av mat. Allt från falukorv på spett till rostbiff blandades friskt i sommarkvällen. 

Efter det gjorde vi en kort vända på "festen" som var som en bur förr full med för fulla människor. Mkt svettiga 35+are som skulle morska upp sig. Men trots allt mycket sol , lite kall öl och trevligt sällskap mer kan man ju knappast begära.  

Inget inlägg utan sport verkar det som. Jon , återvändaren och målskytt i debuten så klart. Om än på straff.
Nu verkar det dessvärre som att Haginge fått danska ögon på sig. Det vore ju en katastrof för backlinjen. Eller det som ska föreställa en backlinje om han försvann. Men o andra sidan kul för honom att få komma bort från Behrn Arena innan det är för sent. Tycker ändå Wickström och Haginge gjort det bra ihop. Han kan gott stanna säsongen ut och utvecklas eller så i Ösk till säsongen är slut här. Går han får vi ändå önska honom lycka till.

Har börjat spåna lite i tv-tablåerna nu när jag uppdaterat kanalutbudet från 1,2,4 o svt24 till viasat . Verkar som tv1000 nordic frossar i Beck-filmerna. Mumms .

Kommentarer
Postat av: Syster

Kul, kul att bli omnämnd i bloggen! Låter som du hade en bra kväll. Ha det gott! Kram syster!

2007-07-26 @ 21:40:21
Postat av: krobbe

ja hyfsad men inte 100..hoppas du hare fint kram bror

2007-07-26 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test