Gamla tider....

Nä  dra mig på en kärra!
Igår var bra. Riktigt bra.
En stor mängd alkohol,ett järngäng från skoltiden.En pillerknaprande? ,numer stor japps.
Det hela kunde ju bara bli den succè det blev.

Ja kvällen inleddes lite mjukt med 81 minuters glädje framör text-tv med Kjellman.
Kungar som vi var hade vi ju spikat X-et på stryktipskupongen och vi hade ju miljonerna så gott som i hand .
Kjellman satt säkert i sin yacht o gled utmed rivieran.
Pling i 81a....Degerfors hade spräckt våra drömmar. Skit i det mer öl sen var det glömt.
Ut till mange i vårt gamla hood Lundby där festligheterna fortsatte i galopptempo. Som det brukade.

På vägen upp till alec gick vi förbi 20 år av minnen. Allt sluddrades ut i kör av allihopa .
Dolle hittade Ms, Phil o fick prata ut . Det var bra.
Robban lyckades plåta några sköna halleluja-moments som nu agerar visningsbild på de flesta deltagares msn.

Kvällens avslutning var i världsklass ...men det minnet behåller jag för mig själv.



Kommentarer
Postat av: Emma

ooooooh miffon

2007-07-22 @ 14:18:46
Postat av: krobbe

nejs vi e ju bäst ju

2007-07-22 @ 15:51:18
Postat av: Emma

Hehe nja de tror jag inte

2007-07-23 @ 11:51:15
Postat av: Mickan

Haha! Vilka jävla bilder! Roligast var ju den på Mange å robban. Beklagar för egen del att jag inte närvarade, ni verkade ju faktiskt ha riktigt kul.. Ha det gött.

2007-07-23 @ 12:14:14
Postat av: krobbe

ja mange e riktigt skön på bilden

2007-07-23 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test